Forside > Uncategorized > Hold styr på dine batterier

Hold styr på dine batterier


Jeg har altid en masse almindelige (genopladelige) AA-batterier med mig bl.a. til min blitz, men nu også som reservebatterier til mit Olympus E-3.

Men disse batterier har det med at sejle rundt i min taske, og når et par stykker har været i brug, så skal jeg lige huske at ligge dem i et andet rum tasken….det er hændt et par gange at jeg har rodet rundt i friske batterier og brugte.
Derfor har jeg nu anskaffet mig et par af disse opbevaringsbokse fra Uniross, som har en lille indikator på, der fortæller mig om batterierne i denne æske er friske eller skal oplades.

Kategorier:Uncategorized
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

