Hjem > Fotokurser - Workshops > Sidder her og forbereder mig til årets første fotokursus

Sidder her og forbereder mig til årets første fotokursus

I morgen går det løs igen. Jeg skal undervise 12 fotografer-in-spe i grundlæggende fototeknik og kamerateknik. Vi skal også igennem de klassiske fejl, der altid fører til røde kinder og flygtige blikke. Find selv 5 fejl på nedenstående foto :-D

Det er sgu lige spændende hver gang, også selv om jeg nu har haft henved 20 hold. For der sidder en masse håbefulde folk, der har en forventning om at de bliver bedre til at tage billeder og ikke mindst til at bruges deres kamera.

Det giver mig et kick at se dem 6 timer senere pakke deres kamera sammen og se lidt omtåget ud pga. af de mange informationer og indtryk, men ikke mindst på grund af det glade smil over at de nu føler sig klar til at tage meget bedre billeder.

Sad og surfede lidt rundt og så at andre afholder kurset på kun 2 timer og tager kr. 1.200,- for det, som AOF tager kr. 435,- for og så varer dette kursus 6 timer…..måske skulle jeg gå solo :-) Og så er 3 af mine kurser allerede overtegnede. Du kan læse mere om disse kurser ved at klikke på billedet.

 

Kategorier: Fotokurser - Workshops Tags:,
  1. Endnu ingen kommentarer.
  1. No trackbacks yet.

Kom gerne med en kommentar.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Slut dig til de 70, der følger denne blog

